torsdag den 24. september 2009

Freestyleprojekt til Canis eksamen

Så er det desværre ved at være noget tid siden bloggen sidst blev opdateret.
Siden sidst, har vi arbejdet rigtigt hårdt på baglænskædning og specielt har jeg selv skulle terpe emnet, så jeg ikke laver en stor fejl til eksamen og dumper.
Det ville simpelthen være fuldstændigt knusende for mig, hvis jeg dumper eksamen. Hvis jeg tænker over alt det arbejde og alle de timer der er lagt i denne uddannelse, bliver jeg helt nervøs, så... failure is not an option!! :-)

Lad os så håbe at Cocio ser på det på samme måde og vælger at deltage :-)

Jeg har allerede nu lavet godbidder til den sidste samling i Trondheim og har idag fået den sidste trumf.. en HEL parmaskine!! Det må da få ham til at arbejde som en gal :-)

Cocio kører pt. rigtigt fint med træningen. Han vil gerne og opsøger mig selv, for at få lov til at træne. KÆMPE fremskridt fra dengang, hvor han kun ville snuse og ignorerede mig! Han arbejder ganske intens og lader mig straks vide hvis jeg laver en fejl! Så kan jeg lære det, kan jeg!!

Det sidste stykke tid, har stået i freestylens navn. Vi har kæmpet hårdt for at få vores projekt færdigt, men det lader sig ikke skjule at vi havde 2½mdr hvor vi ikke kunne træne det... men positivt er det jo, at vi fik øvet os meget i at kæde tingene sammen og finde løsninger hvis noget ikke gik som forventet. Cocio blev også god til at arbejde længe uden belønning i denne process (hvor han jo selvfølgelig fik TOP belønninger når vi satte dele sammen).

Jeg synes nu alligevel at den bette rødtop gør det godt.
Der er ingen tvivl om, at der er momenter der kunne have været skarpere og havde jeg haft tiden ville jeg bestemt have kvalitetssikret kæden langt mere. Men lige nu stresser jeg lidt over, at vi skal til Norge igen på torsdag og vil gerne have afleveret min film.
Derfor har jeg sendt den ind som den er nu og håber på det kan godkendes, når man tager omstændighederne i betragtning. Hvis ikke må jeg jo bare lave den igen, men så bliver det simpelthen ikke før næste eksamen er overstået.

Jeg venter meget spændt på at høre hvad Morten og Cecilie siger til den og kan ikke lade være med at tjekke min mail hvert 5minut. Om ikke andet, så er jeg sikker på at de bliver godt underholdt af den lille forbryder :-)

Se videoen her

c",) Cocio og Catja

6 kommentarer:

  1. Kjempemorsomt Catja! Vi har nesten samme tema på våre program -hehe;-)

    SvarSlet
  2. For en flott film!!!!
    Det går nok godt meg deg og din lille banditt!!
    Sees i Trondheim om noen dager. ;-)

    Hilsen
    Hilde & Saga

    SvarSlet
  3. Mari- Hehe ja, det må være et oplagt tema for vores 2 banditter :-)

    Hilde- Tak for det.. :-) Det passer jo lige Cocio at få lov at stjæle ting og være en bandit :-)

    Vi ses om et par dage.. Hvor skal i bo? Sandmoen igen?
    Kh Catja

    SvarSlet
  4. JUBIIIIIIIIIIIIIIIII... Bestået med fine kommentarer :-)

    SvarSlet
  5. Bra! Samme her:)

    Det blir Sandmoen igjen, sees om noen dager:)

    SvarSlet
  6. Fliiiinke dere er, og så glade og optimistiske at det er en fryd! Lykke til videre nå!

    SvarSlet