fredag den 21. august 2009

Video af Cocio der "bider" ved Henrik


En lille video af Cocio der prøver at starte bidearbejde for sjov, med Henrik, the clicker way :-)

Han ser ud til at synes det er rigtigt sjovt og Henrik er virkelig super god til at time sit klik til det bedste tidspunkt :-)

Den næste video er af Cocio der selv har fundet det blå lille "hvalpeærme" og får nogle (i mine uerfarne "bideøjne") rigtigt fine sekvenser med Henrik. Bemærk den flyvende cocker ca 50 sek inde i filmen.



Det er jo nok ikke her, Cocio har sin fremtid, men det var rigtigt sjovt at prøve andre sider af hundesporten. Og om ikke andet, så kom Cocio af med nogle af sine agressioner :-)

Da jeg sagde godnat til Cocio den aften, blev det til: Godnat min lille IPO- cocker :-)

2 kommentarer:

  1. Superstilig, Catja! Jeg synes Cocio kler rollen som IPO-cocker:O) Hvorfor skulle ikke dette være en fremtid for han?

    En skulle tro at det ikke var smart å oppmuntre eiesyken hos en Cocker, men det ser da sannelig ut som om Cocio blir mer og mer innforstått med at dette er lek på hans premisser? Veldig dyktig figurant/trener! :D

    SvarSlet
  2. Hej Kari-Anne.
    Ja han er jo nærmest en schæfer i forklædning :-)
    Hans nye navn er Cocio cocker IPO spaniel :-)Haha han har jo slet ikke samme drive til dette, som brugshundene har. Han synes det var sjovt, men er ikke sikker på at han ville gøre det igen og igen og jeg har vist heller ikke nerver til det. :-)
    Derudover er det vist heller ikke tilladt at stille op med en cocker :-)

    Nej men Cocio har jeg rigeligt ejesyge i forvejen, så tror ikke jeg kan fremkalde den mere end den allerede er :-) Men ja her ser det ud som om, han har forstået legens præmisser. Selvom han passer godt på den, vil han jo alligevel gerne lige med Henrik med den :-)
    Ja Henrik var en super dygtig figurant og det var spændende at prøve :-)

    SvarSlet